.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش دما در نوار شمالی ایران

سازمان مدیریت بحران وزارت کشور بر اساس اعلام سازمان هواشناسی برای استان های شمالی بارش به همراه وزش باد و در پی آن کاهش دما پیش بینی کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، در اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور آمده است از شنبه شرایط برای بارش، وزش باد و سپس کاهش دما در نوار شمالی کشور فراهم است و از این رو در این مدت در استان های اردبیل، مازندران، گلستان و خراسان شمالی وزش باد، بارش باران یا رگبار و رعد و برق انتظار می رود.

همچنین دریای مازندران در این مدت مواج و در جنوب غرب کشور به سبب گرد و غبار، کاهش دید انتظار می رود.

همچنین بنابر اطلاعیه سازمان مدیریت بحران از اواخر شنبه تا یکشنبه بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد در نواحی جنوبی کشور شامل استانهای بوشهر، فارس، کرمان، شمال هرمزگان و سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.

از دوشنبه دمای هوا در سواحل دریای خزر به طور قابل ملاحظه ای افزایش می یابد از عصر این روز ابتدا در نوار غربی رگبار و رعد و برق آغاز می شود که به تدریج نیمه غربی کشور را در برمی گیرد و این شرایط با وزش باد شدید نیز همراه است.

و ازسه شنبه این شرایط به نیمه شرقی کشور کشیده می شود که در این روز علاوه بر بارش باران در سواحل دریای خزر به تدریج دمای هوا کاهش می یابد و دریای خزر مواج خواهد بود .

دراین اطلاعیه ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه ضمن درخواست آمادگی مسئولان استانهای اشاره شده برای هماهنگی لازم با دیگر ادارات به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با جاری شدن سیل یا هرگونه حادثه احتمالی از مسافران و ساکنان محلی خواسته شده است تا اصول ایمنی به طور کامل رعایت کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.